بلاگ

اهمیت راه‌اندازی خانه‌بازی کودک

مهد کودک ها (اهمیت راه‌اندازی خانه‌بازی) نیز همچون مدارس کشورمان ایران در دو نوع دولتی و غیر دولتی وجود دارند. مهد کودک های دولتی از لحاظ ساز و کار دقیقا مثل مدارس دولتی هستند و شهریه های مصوب و تعیین شده دارند و نباید شما نباید انتظار خدمات خاص و قابل توجهی را از این نوع مهد کودک ها داشته باشید. همین طور مهد کودک های غیر دولتی نیز هستند که با شهریه های متفاوت و عمومأ با امکانات بهتر در خدمت والدین گرامی هستند.

فروش تجهیزات مهدکودک

همچنین شایان به ذکر هست که در طی سال های اخیر با افزایش افراد و خانواده های شاغل ، به همین سبب تعداد مهد کودک ها نیز بیشتر از گذشته شده است و با خدمات خوبی که این آموزشگاه ها ارائه می‌دهند ، والدین هم نسبت به سال های گذشته استقبال بهتری از این موضوع می‌کنند. به عبارت دیگر مهد کودک ها به طور رسمی وارد زندگی ما شده اند.

اولین سوالی که معمولاً  در ذهن افرادی که می‌خواهند مهد کودک تاسیس کنند ، پیش می‌آید این است که هزینه راه اندازی مهد کودک چقدر می باشد؟  قیمت وسایل بازی کودکان چقدر است؟   و دیگر سوالاتی که  ما در این مطلب به آن پاسخ دهیم.

اینکه هزینه راه اندازی مهد کودک چه مقدار می باشد و یا اینکه درآمد حاصل از تاسیس مهد کودک چقدر است سوالات پرتکرار ای هستند که همواره در ذهن افراد پیش می آید.

مراحل تاسیس خانه بازی کودک:

مرحله تاسیس مهد کودک نیز به چند بخش تقسیم می شود مرحله نخست آن تعیین نوع فعالیت مهد کودک می باشد به این معناست که مهد کودک ها از نظر نوع فعالیت انواع مختلفی دارد برای مثال مهد کودک های آدینه ، مهد کودک دو زبانه و مهد کودک قرآنی از جمله انواع مهد کودک ها می باشد. اهمیت راه‌اندازی خانه‌بازی

همانطور که گفتیم مهدکودک ها انواع مختلفی دارد به تجهیزات و وسایل آنها نیز با یکدیگر متفاوت است به همین ترتیب مربی های آموزشی نیز با هم تفاوت دارند و برای گذراندن دوره های آموزشی باید اقدام کنند و تجربه های لازم را دریافت کند.

پس از این مراحل باید به دنبال کسب موافقت نامه و گرفتن پروانه فعالیت باشید.

شرایط تاسیس خانه بازی کودک:

شرایط راه اندازی مهد کودک و اختصاصی طبقه بندی می شود از بخشهایی که جزو شرایط عمومی اندازی مهد کودک محسوب می‌شود می‌توان به اعتقاد به دین مبین اسلام یا یکی از ادیان پذیرفته شده در قانون اساسی کشور ، عدم اعتیاد به مواد مخدر و مشروبات الکلی ، عدم سابقه کیفری ، داشتن سلامت جسمانی و روانی به همراه تاییدیه موضوع توسط روانپزشک ، داشتن تابعیت جمهوری اسلامی ایران و بعلاوه داشتن معافیت و یا کارت پایان خدمت سربازی برای آقایان اشاره کرد. اهمیت راه‌اندازی خانه‌بازی

این شرایط عمومی می باشند و برای شروع هر کسب و کاری به آن نیازمند هستید.

و اما شرایطی که اختصاصی تر می باشد به عنوان مثال داشتن مدرک کارشناسی ، و یا مدارک بالاتر از مدارک قابل قبول برای مسئول فنی ، مدرک کارشناسی علوم تربیتی ، مدرک روانشناسی ، کودکیاری ، مدرک مددکار اجتماعی و… برای راه اندازی مهد کودک بسیار مناسب است.

خرید وسایل خانه بازی کودک:

یکی دیگر از هزینه راه اندازی مهد کودک تجهیز مهد می باشد که در ادامه سعی میکنیم شما را راهنمایی کنیم. هزینه تجهیز مهد کودک جزوه هزینه های متغیر می باشد یعنی ثابت نیست و نسبت به قیمت وسایل تفاوت دارد. اگر مقدار هزینه تجهیز مهد کودک را بالا ببرید قطعاً رونق کسب و کارتان نیز بالا می رود زیرا وسایل بازی کودکان در مهد کودک ها  حرف اول را میزند. شما قبل از اقدام هر کاری از قیمت وسایل بازی کودکان اطلاع کافی حاصل کنید. اهمیت راه‌اندازی خانه‌بازی

لیست تهیه وسایل ضروری مهد کودک و خانه بازی را مرور کنید. تجهیزاتی که اکثراً در همه مهدکودک ها یافت می شود وسایلی چون میز و صندلی کودک سرسره ، استخر توپ ، کفپوش مهدکودک ، دیوارپوش ، الاکلنگ ، ماشینهای پایی و پدالی ، سه چرخه و دیگر وسایل بازی کودکان می باشد اما اینها تنها بخشی از تجهیزات لازم برای مهد کودک و خانه بازی می باشد. شما برای افزایش رونق کسب و کارتان می توانید از وسایل جذاب ‌تری استفاده کنید وسایلی مانند تونل  بازی ، کلبه و چادر بازی ، ترامپولین ، شن بازی ، آب بازی ، صخره نوردی ، تن پوش های عروسکی ،آشپزخانه کودک و دیگر وسایل فکری مثل لگو و پازل ها ، دورچین ها و ساختنی یا وسایل و اسباب بازیهای نقاشی ابزار کوچک موسیقی مخصوص کودک و غیره استفاده کنید.

تامین محل خانه بازی کودک:

اگر خودتان مالک نیستید قبل از هر اقدامی برای راه اندازی مهد کودک ، سری به مشاوره های املاک بزنید و محلی که می خواهید در آن مهد کودک را تاسیس کنید را با بودجه خود مقایسه کنیم عمده ترین محل‌هایی که برای راه اندازی مهد کودک از آن ها استفاده می شود خانه های ویلایی با قدمت نه چندان قدیمی می باشد. همانطور که در در ابتدای مطلب به آن اشاره کردیم می دانیم که هزینه ها را نمی توان دقیق بررسی کرد زیرا محل ، متراژ ، شهر و حتی خود ساختمان شرایطی متمایز نسبت به دیگر مکان ها دارد. ولی اگر قصد این را دارید قیمت حدودی هزینه رهن و اجاره یک ملک با توجه به محلی که قصد راه اندازی مهد کودک را در آن دارید پیدا کنید ، سری به اپلیکیشن‌ های فروش آنلاین خانه و یا برنامه هایی مثل دیوار و شیپور بزنید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *