بلاگ

اسباب بازی آشپزخانه کودک

فروش تجهیزات مهدکودک

زمان مناسب برای خرید این اسباب بازی از 2 سالگی آغاز میشود. با یک بررسی آماری دیده شده که کودکان حتی تا سنین نوجوانی این اسباب بازی را جز بهترین اسباب بازی خود نام برده اند. اهمیت خانه بازی

ممکن است در یک دوره هایی کودک به این اسباب بازی بی علاقه شود. اما این موضوع به این معنی نیست که کودک دوباره از این بازی استفاده نخواهد کرد. پس نکته مهم این است که به بهانه بی علاقگی کودک این اسباب بازی را از اتاق کودک سریعا حذف نکنید.

نکته جالب این است که وقتی کودک بزرگ می شود نحوه استفاده از آشپزخانه کودک نیز متفاوت و پیچیده تر میشود و حتی بازی های گروهی با این اسباب بازی آغاز میگردد.

در نتیجه این اسباب بازی یک بازی ساده مناسب برای کودک 2 ساله بوده که به یک بازی تخیلی و یا گروهی برای یک کودک بزرگتر تبدیل خواهد شد.

تخیل کودک وصف ناپذیر و بی نهایت است. این اسباب بازی به کودک این امکان را میدهد که بازی تخیلی خود را آغاز کند. اهمیت خانه بازی

\مثلا یک رستوران مخصوص خود افتتاح کند. در مدرسه یا کافه کار کند، یک قلعه اختصاصی داشته باشد و یا هر مکان دنج و خلوتی را برای خود تصور کند. کودک شما چه بازی تخیلی با استفاده از آشپزخانه خود میسازد؟

آشپزخانه کودک میتواند شامل وسایل جانبی مثل میوه های پلاستیکی و یا چوبی، ابزار آشپزی و غیره باشد که باعث افزایش مهارت حرکتی کودک می شود. از کودک خود بخواهید میوه ها را بشوید. در آشپزخانه را باز و بسته کند، غذا درست کند و غیره. با این کار هماهنگی بین مغز و بدن او افزایش میابد.

یک آشپزخانه کودک کافی است تا کودک به صورت گروهی و با دوستان خود به یک بازی خیالی بپردازد. بازی با هم سن و سالان خود به تنهایی باعث افزایش حرمت نفس کودک میشود. همچنین قرار گرفتن در نقشهای مختلف اجتماعی باعث میشود کودک راحتر وارد جامعه شود. اهمیت خانه بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *