اخبار

نمایشگاه ایران نوشت

نمایشگاه ایرانی

فروش تجهیزات مهدکودک

شهروندان تهرانی تا ۲۵ مرداد فرصت دارند هر روز از ساعت ۱۰ تا ۲۲ به نمایشگاه مراجعه و لوازم التحریر فرزندان خود را با قیمت و کیفیت مناسب تهیه کنند.
نوشت افزار ایرانی

راه اندازی خانه بازی

سعید حسینی – مدیرعامل مجمع نوشت‌افزار ایرانی اسلامی – با اشاره به این‌که مخاطب اصلی نوشت‌افزار، کودکان و نوجوانان هستند، گفت: آنچه برای ما مهم است، این است که کودکان و نوجوانان، مخاطب اصلی محصولات فرهنگی هستند و با توجه به رویکردی که جهان برای تربیت کودکان دارد، ما نباید از این مخاطبان غافل شویم. شخصیت‌سازی، رویکرد اصلی فعالیت‌های فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان است، در حالی که ما در این حوزه، با قالب‌های ۱۰ سال گذشته کار می‌کنیم و حرف تازه‌ای نداریم.

طبق تحقیقات انجام‌شده، بیش از سه ساعت مصرف انیمیشن در روز بین کودکان وجود دارد و کشورهای غربی از این مسیر، ذهن و جهان کودکان و نوجوانان را شکل می‌دهند. در تمام دنیا از محصولات کاراکترمحور برای محصولات کودک استفاده می‌شود، در حالی که در کشور ما به‌خاطر نبود محصول متناسب با فضای کشور از تولیدات فرهنگی متعارض با فرهنگ‌مان استفاده می‌کنیم.

محمدحسین سیاح طاهری – فرزند شهید مدافع حرم سیاح طاهری – برای رونمایی از پویش خیریه «صد برگ» روی صحنه آمد و گفت: بازاریابی از تولید نوشت‌افزار بسیار مهم‌تر است و قاعدتا پیش از تولید محصول باید به مخاطب و مصرف‌کننده آن فکر کرد. تولیدکننده باید به محل‌های فروش محصول خود بیندیشد.

وی افزود: ما برای این‌که محصول را به دست مخاطب برسانیم، باید به سلیقه او نیز توجه کنیم و به قول شهید سیاح طاهری باید زبان مخاطب را در کار فرهنگی پیدا و نیاز جوان و نوجوان امروز را با زبان مشترک باید برطرف کنیم. یکی از شاخص‌های کار فرهنگی، استقبال است و هر جا دیدیم مخاطب در آن حوزه زیاد است و رضایت دارند، می‌توانیم متوجه شویم که موفق بوده‌ایم.

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی خانه بازی: (09127130980)

مجری بخش هایپر نمایشگاه: هواتا havata.ir

راهنمایی برای راه اندازی وسایل تجهیزات خانه بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *