بلاگ

راهنمایی برای راه اندازی وسایل تجهیزات خانه بازی

گروه مهندسی خزاعی

فروش تجهیزات مهدکودک

بازی رفتار هوشمندانه را تقویت می کند و زمینه های لازم جهت یادگیری زبان و رشد هوشی و تفکر کودک را فراهم می سازد. همه ما میدانیم که در هیچ زمانی جز سالهای اولیه زندگی، بازی تأثیر خود را نشان نمی دهد. پس توجه به سالهای کودکی و تأثیر بازی، ( راه اندازی خانه بازی) ضرورت بسیاری دارد.

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی خانه بازی: (09127130980)

پلی گراند سافت پلی استاندارد

زمین بازی پلی گراند خانه بازی کودک استاندارد

نمایندگان ما جهت خرید و راه اندازی خانه بازی شما:

– گروه تولیدی سازه بازی

– شرکت سافت پلی

– گروه تجاری شهربازی خزاعی

– مرکز خانه بازی ایران

نکته مهم:

یکی از مهمترین نکات در خانه بازی نماسازی و وسایل بازی موجود است که کودکان را به خود جذب می کند.

البته کنار وسایل بازی و فضا باید برنامه های متفاوت داشته باشید.

خلاقیت به خرج دهید در خانه بازی دکوراسیون ( وسایل تجهیزات خانه بازی) از هر چیزی مهم تر است و خانواده ها و کودکانشان بیشتر از هرچیزی به دکوراسیون، نما، ویژگی های ظاهری و نظافت اهمیت می دهند.

وسایل شهربازی | تجهیزات مهد کودک | وسایل خانه بازی | تجهیزات خانه بازی

پلی گراند | سافت پلی | تجهیز خانه بازی

راه اندازی خانه بازی: خانه های بازی که امروز بوجود آمده اند، فضای کاملاً متفاوت ( راه اندازی خانه بازی) و سبک جدیدی دارند و ملکی که در اختیار دارند فضا را متفاوت کرده است و سبب اختلاف درآمد بیشتر و بهتر در مقایسه با سایر رقیبانشان شده است.

تماس بگیرید: 02144520568

برنامه های متفاوت در راه اندازی خانه بازی بازی همانقدر که وسایل بازی، مکان و فضا مهم هستند، اهمیت دارند و ایده های نو و خلاقیت را در اولویت های خود باید قرار دهید.

استاندارد خانه بازی استاندارد مهدکودک استاندارد زیمن بازی

پلی گراند سافت پلی استاندارد

کودک هنگام بازی (وسایل تجهیزات شهربازی) می تواند کشف کند چه کسی است و چه توانایی هایی دارد، دنیا چیست و چگونه خود را باید با محیط هماهنگ کند. بازی در راه اندازی خانه بازی می تواند به کودک اعتماد به نفس دهد، بازی کردن بچه ها راهی است به سوی شکل گیــری شخصیتـی سالم و مفید. در نتیجه برای این که کودک در آینــده، زندگی خوب و بالنده ای داشته باشد، فرایند بازی بسیار ضروری است.

مشاوره رایگان، ارسال رایگان، تخفیف ویژه، پشتیبانی، نگهداری و خدمات

شما برای احداث خانه کودکتان به ۵ نفر کارمند اداری با سمت های زیر نیاز دارید
۱- مدیر کل ۲- مدیر امور داخلی ۳-کارمند مخصوص ثبت نام ۴ – خدمتکارانی با کارت بهداشت ۵- مربیانی با ۲ سال سابقه وکارت مربیگری از ملزومات است.

شرایط استاندارد مکانی برای خانه بازی کودک:

خانه بازی کودک باید در ملکی قرار گیرد که سر پوشیده باشد. ملک باید شرایط فیزیکی مشخص و استاندارد هایی را داشته باشد در نتیجه اگر قصد خرید فضایی را دارید قبل از اقدام به خرید از این مطمئن شوید که این فضا استانداردهای مورد نظر سازمان صادر کننده مجوز را دارا می باشد.

ترامپولین

وسایل تجهیزات لوازم شهربازی خانه کدوک

فضای خانه بازی کودک (راه اندازی خانه بازی) باید حداقل ۱۵۰ متر مربع باشد و فضایی خوب برای ثبت نام و امور اداری داشته باشند، همچنین پله های موجود در خانه بازی کودک باید دارای حفاظ مناسب باشند و روشنایی کافی را داشته باشند و لغزنده نباشند!

بخش های تیز و خطرناک باید با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شوند.کلاس آموزش خانه کودک باید دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی ایمن و مناسب باشند.

تجهیز مهدکودک بازی

تجهیزات وسایل خانه بازی کودک

 

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی: (09127130980)

بیشتر بخوانید:

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *