بلاگ

نکاتی درباره ایمنی کودکان در پلی گراند و سافت پلی

گروه مهندسی خزاعی

فروش تجهیزات مهدکودک

 زمین بازی، (پلی گراند سافت پلی) جایی است که کودک بسیار مشتاق به رفتن به آنجا است و در همان جا است که محیط پیرامون خود را جست وجو می‌کند و مهارت‌های اجتماعی را می‌آموزد. اما متاسفانه هر سال در امریکا حدود دویست هزار کودک به علت جراحات ناشی از افتادن از وسایل بازی به اورژانس بیمارستان‌ها برده می‌شوند.

وسایل شهربازی | تجهیزات مهد کودک | وسایل خانه بازی | تجهیزات خانه بازی

تجهیزات خانه کودک خانه بازی شهربازی

ایمنی کودک

دلیل اصلی این آسیب‌ها وجود زمین (پلی گراند سافت پلی) سفت و بسیار سخت مانند آسفالت یا بتن و… زیر یا اطراف وسایل بازی است. در زمین‌های بازی باید حداقل تا سطح ۱۲ اینچ (حدود ۳۰ سانتی متر) پوشش محافظ وجود داشته باشد: پوششی که حالت ارتجاعی و انعطاف پذیری داشته باشد. این پوشش از هر طرف هم باید حدود یک متر و ۸۰ سانتی متر ادامه یابد.

نظارت بزرگسالان می تواند به جلوگیری از آسیب ها کمک کند، تا زمانی که اطمینان حاصل شود که بچه ها به طور مناسب طریقه استفاده از تجهیزات زمین بازی را می دانند. (زمین بازی کودک)

برای خود و دوستانشان ایجاد خطر نمی کنند. اگر آسیبی اتفاق بیافتد، یک بزرگسال می تواند به کودک کمک کند و هر زمان که نیاز به کمک های اولیه لازم باشد، هماهنگی های لازم را انجام دهد.

سطح زمین بازی باید فاقد از فواره آب ایستاده باشد تا باعث سقوط بچه ها نشود. سنگ ها، پشته های درختی و ریشه های درخت نیز ممکن است برای کودکان ایجاد مانع کنند.

مواد خطرناکی مانند شیشه شکسته یا فلز پیچ خورده نباید در زمین بازی بکار رود. سطوح ممکن است به راحتی با موادی مانند تراشه های چوب، شن، خاکستر، نخ و یا لاستیک خرد شده پر شوند. تراشه های چوب حاوی آرسنات مس کروماتیک (CCA) توصیه نمی شوند، زیرا این مواد ممکن است خطراتی را برای سلامتی ایجاد کنند.

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی خانه بازی: (09127130980)

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *