سعید حسینی – مدیرعامل مجمع نوشتافزار ایرانی اسلامی – با اشاره به اینکه مخاطب اصلی نوشتافزار، کودکان و نوجوانان هستند، گفت: آنچه برای ما مهم است، این است که کودکان و نوجوانان، مخاطب اصلی محصولات فرهنگی هستند و با توجه به رویکردی که جهان برای تربیت کودکان دارد، ما نباید از این مخاطبان غافل شویم. شخصیتسازی، رویکرد اصلی فعالیتهای فرهنگی در حوزه کودک و نوجوان است، در حالی که ما در این حوزه، با قالبهای ۱۰ سال گذشته کار میکنیم و حرف تازهای نداریم.
محمدحسین سیاح طاهری – فرزند شهید مدافع حرم سیاح طاهری – برای رونمایی از پویش خیریه «صد برگ» روی صحنه آمد و گفت: بازاریابی از تولید نوشتافزار بسیار مهمتر است و قاعدتا پیش از تولید محصول باید به مخاطب و مصرفکننده آن فکر کرد. تولیدکننده باید به محلهای فروش محصول خود بیندیشد.
وی افزود: ما برای اینکه محصول را به دست مخاطب برسانیم، باید به سلیقه او نیز توجه کنیم و به قول شهید سیاح طاهری باید زبان مخاطب را در کار فرهنگی پیدا و نیاز جوان و نوجوان امروز را با زبان مشترک باید برطرف کنیم. یکی از شاخصهای کار فرهنگی، استقبال است و هر جا دیدیم مخاطب در آن حوزه زیاد است و رضایت دارند، میتوانیم متوجه شویم که موفق بودهایم.