بلاگ

تجهیزات لوازم و وسایل خانه بازی کودک

ترامپولین

فروش تجهیزات مهدکودک

معرفی

خانه بازی کودک یا (راه اندازی خانه بازی) به مرکزی می گویند که اجرای برنامه های متنوع فرهنگی و هنری را از طریق آموزش، پژوهش، مشاوره و تفریح برای گروه سنی کودکان ۶ ماه تا ۶ سال تمام ارائه می دهد. مجوز خانه کودک را شهرداری صادر میکند و سرمایه از سمت مدیر مسئول است.

شهرنشینی، آپارتمان نشینی و فضای کم بازی برای کودکان و همچنین نیاز کودکان به بازی و فعالیت به مرور باعث تاسیس و راه اندازی خانه های بازی سرپوشیده شد. البته در برخی از شهرهای جنوبی کشور به علت دما بالای هوا وجود مراکز بازی سرپوشیده تحت عناوینی چون مینی پارک، شهربازی سرپوشیده بیشتر است زیر عملا در بیشتر مواقع سال امکان بازی و فعالیت بچه ها در هوای آزاد وجود ندارد.

ترامپولین

وسایل تجهیزات لوازم شهربازی خانه کدوک

خانه بازی (راه اندازی خانه بازی) به صورت ساعتی از کودکان نگهداری می کند و برخی از آن ها نیز در صورتی که ثبت نام ماهانه و منظم داشته باشند کلاس های آموزشی نیز برای کودکان تدارک دیده می شود اما روند کاری خانه بازی با مهد کودک کاملا متفاوت است و در اصل برای سرگرمی و نگهداری موقت کودک راه اندازی شده است خانه بازی مفهومی متفاوت از مهدکودک دارد و این دو را نباید اصلاً یکسان دید. این مراکز که با نام خانه کودک شناخته می شوند برای نگهداری از کودکان شما به صورت ساعتی و موقت هستند. مهدکودک از کودکان نگه داری دائمی می کنند درحالی که خانه کودک نگه داری موقت و ساعتی را در دستور کار خود قرار می دهد. خانه بازی برای خانواده هایی که کودکان خود را ثبت نام ماهانه و منظم می کنند، کلاس های آموزشی مهیا می کند و ترتیب می دهد.

نکات مورد توجه

خانه بازی کودک باید در ملکی قرار گیرد که سر پوشیده باشد. (تجهیزات خانه بازی کودک) ملک باید شرایط فیزیکی مشخص و استاندارد هایی را داشته باشد در نتیجه اگر قصد خرید فضایی را دارید قبل از اقدام به خرید از این مطمئن شوید که این فضا استانداردهای مورد نظر سازمان صادر کننده مجوز را دارا می باشد. فضای خانه بازی کودک باید حداقل ۱۵۰ متر مربع باشد و فضایی خوب برای ثبت نام و امور اداری داشته باشند، همچنین پله های موجود در خانه بازی کودک باید دارای حفاظ مناسب باشند و روشنایی کافی را داشته باشند و لغزنده نباشند! بخش های تیز و خطرناک باید با ضربه گیرهای مناسب پوشانده شوند.کلاس آموزش خانه کودک باید دارای تهویه مطبوع و سیستم سرمایشی و گرمایشی ایمن و مناسب باشند.

سرگرمی های خانه بازی کودک

– استخر شن

– استخر توپ

– استخر اسفنج

– ترامبولین

– بازی های گروهی

– همراه با مربیان آموزش دیده

-جدیدترین اسباب بازی های روز دنیا و برندهای معتبر

-کارگاه سفالگری

-کارگاه آب بازی

-کارگاه آشپزی

نمایندگان ما جهت خرید و راه اندازی خانه بازی شما:

– گروه تولیدی سازه بازی

– شرکت سافت پلی

– گروه تجاری شهربازی خزاعی

– مرکز خانه بازی ایران

 

نقش فضای بازی و تجهیزات وسایل خانه بازی در سلامت روان کودکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *