اخبار

انرژی کودکان بیشتر در کجای بدن آن‌ها صرف می‌شود؟

خانه بازی کودک تجهیزات

فروش تجهیزات مهدکودک

همه‌ی ما می‌دانیم که میزان انرژی سوزانده‌شده در بدن بر افزایش وزن تأثیرگذار است. هنگامی که کودکان پنج‌ساله‌ هستند، مغز آن‌ها تقریبا نیمی از انرژی بدن را استفاده‌ می‌کند. با این حال، نمی‌دانیم میزان مصرف انرژی مغز بین بچه‌ها چقدر تفاوت دارد. این شکاف بزرگی در درک ما از مصرف انرژی است.

 مغز؟

بر این باوریم که احتمال دارد افزایش مصرف انرژی به وسیله‌ی مغز بتواند مزیتی غیرمنتظره برای برنامه‌های اولیه‌ی رشد مغز کودک محسوب شود که البته به‌ نوبه‌ی خود دیگر مزایای اثبات‌شده‌ی فراوانی نیز به‌همراه دارد. این روند بردبرد بسیار خوبی خواهد بود.

پلی گراند سافت پلی استاندارد

سافت پلی استاندارد

این یافته به تأیید فرضیه‌ای قدیمی در انسان‌شناسی کمک کرد که براساس آن، علت اینکه کودکان انسان در مقایسه با دیگر پستانداران و نخستی‌ها رشد جسمی کمتری دارند، تا حدودی به‌‌علت نیاز مغز آن‌ها به مصرف انرژی بیشتر برای رشد است.

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی خانه بازی: (09127130980)

الگوی بازی کودکان در سال‌های اولیه کودکی در زمانی که خانه بازی کودک نبود، نشانه تغییر رشدی آن‌هاست؛ کودک خردسال بیشتر به بازی انفرادی نیاز دارد که مجددا با بازی موازی دنبال می‌شود، یعنی 2 کودک در کنار هم و نه با یکدیگر به بازی می‌پردازند. آن‌ها ممکن است از یک وسیله نیز استفاده کنند، اما مستقل از یکدیگر و بدون ارتباط زیاد با هم به کار و بازی بپردازند.

تجهیز مهدکودک

تجهیزات خانه بازی کودک

وقتی کودکی نمی‌تواند اسباب بازی‌ها و عروسک‌های (خانه بازی کودک) خود را جان‌دار کند، این بازی‌ها نیز جذابیت خود را از دست می‌دهد و او کم کم به سوی بازی‌هایی مانند فوتبال، بستکبال، شطرنج و بازی‌های فکری پیچیده می‌رود که نیازهای فکری، جسمی، روانی و اجتماعی او را بهتر برآورده می‌کند.

زمین بازی پلی گراند خانه بازی کودک استاندارد

بازی‌هایی که بزرگترها ترتیب می‌دهند، مدت محدودی کودکان را سرگرم نگه می‌دارد، اما بازی‌هایی که کودکان خودشان آنها را ترتیب می‌دهند، می‌تواند ساعت‌ها و شاید همه‌ روز آن‌ها را مشغول کند. کودکان «عروسک‌بازی»، «خانه‌سازی» با گل و شاخ و برگ بازی‌هایی که در مدرسه ترتیب داده می‌شود و غیره را به دلخواه شروع می‌کنند و ساعت‌ها با آن سرگرم می‌شوند.

نمایندگان ما جهت خرید و راه اندازی خانه بازی شما:

– گروه تولیدی سازه بازی

– شرکت سافت پلی

– گروه تجاری شهربازی خزاعی

– مرکز خانه بازی ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *