بلاگ

از پلی‌گراند بیشتر بدانیم

مهندس خزاعی

فروش تجهیزات مهدکودک

امروزه با گسترش آپارتمان‌سازی، فضاهای بازی (پلی گراند بازی) روباز برای کودکان بسیار کاهش یافته است؛ و به همین علت ما شاهد کاهش تحرک فرزندان و بروز بیماری های گوناگون در سنین پایین شده ایم.

در دهه اخیر راه اندازی فضاهای بازی سرپوشیده، مراکز بازی و خانه های بازی کمک زیادی برای جلوگیری از کاهش تحرک کودکان شده است ؛ اما یکی از نکات بسیار مهم در این خانه های بازی ایمن‌سازی وسائل گوناگون می‌باشد که خود نیاز به وجود اپراتوهای گوناگون است .

یکی از محصولات قدرتمند گروه مهندس خزاعی پلی گراند است که بنا بر تکنولوژی روز دنیا و استفاده از بهترین پوشش ها و مواد اولیه برای کیفیتی عالی و همچینین ایمنی مناسب برای فرزندان شما طراحی شده است .

این محصول یک سازه کاملا ایمن است که با پوششی که توسط دیواره های مستحکم ایجاد شده و همیچنین استفاده از فوم و چرم با کیفیت برای ساخت این سازه ، گزینه کاملا مناسبی برای خانه های بازی و شهربازی ها به شمار می‌رود .

با استفاده از این نوع فضای بازی دیگر نگران ایمنی کودکان خود هنگام بازی نباشید چرا که تجهیزات مهد کودک نوین تویز ایمنی این فضا را برای کودکان و خردسالان تضمین می کند.

مهدکودک تجهیزات

تجهیزات خانه بازی کودک

همچنین طراحی این فضا به گونه ایست که در داخل آن می توان از بسیاری از آیتم های سرگرم کننده مانند سرسره، محوطه های محصور برای قرار دادن دستگاه های بازی، استخر توپ و استخر شن، سازه های ماجراجویانه، ترامپولین و مسیر های گوناگون و جذاب برای کودکان استفاده کرد.

از ویژگی های مثبت و متمایز کننده ی پلی گراند های تولیدی مهندس خزاعی از دیگر شرکت ها، استفاده از دیواره های پازلی بدون نیاز به جوش، نصب آسان و با سرعت بسیار بالاتر و قابلیت جابه جایی در صورت تغییر مکان مرکز بازی شماست.

محیط داخلی پلی گراندها به گونه ایست که تماما بر طبق سلیقه و ابعاد مورد نظر شما میتواند ساخته شود و بسیار منعطف می باشد و شرکت باران با ارائه دادن این محصول با ایتم های فراوان و متفاوت و چند طبقه آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می‌باشد .

دیواره های پلی‌گراند باران پوششی کاملا شفاف دارند و والدین و مربیان از طریق آن می توانند نظارت کامل بر کودک خود داشته باشند. ابعاد محصولات پلی گراند نیز به گونه ای طراحی شده که دارای حفاظ های بلندی از جنس چرم و فوم می‌باشد و ایمنی کامل را فراهم می کند .

تشویق کودکان را جدی بگیریم
بازی بیرون از خانه و رشد کودک
لزوم مهدکودک برای کودکان

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *