بلاگ

تجهیزات خانه کودک

فروش تجهیزات مهدکودک

گروه مـــهندسی خزاعــــی طراح , تولیدکننده و اجراکننده تجهیزات خانه کودک و فضای بازی کودکان اعم از سافت پلی(پلی گراند)، تجهیزات خانه بازی و… می باشد.

سافت پلی فضایی کاملا محصور و ایمن با اسکلت فلزی و روکش فوم و چرم می باشد ,این سازه شامل بازی های مختلف تعادلی حرکتی من جمله استخر توپ ,تونل , غلطک , ترامپولین و… است.

برخی از وسایل بازی جذاب برای کودکان

ترامپولین یا تشک پرش درجا: کودکان علاقه زیادی به پرش دارند. با کمک ترامپولین سرگرمی مناسبی را برای آن ها در مهد کودک فراهم می کنید.

راکر یا صندلی الاکلنگی: راکر ها در رنگ ها و شکل های مختلفی وجود دارند. کودکان می توانند روی آن بنشینند و بازی کنند.

الاکلنگ: قطعا در پارک های بازی مشاهده کرده اید که کودکان به وسایلی مانند تاب، سرسره و الاکلنگ تا چه اندازه علاقه مند اند. از تجهیزات دیگر مهد کودک می توان به الاکلنگ ها اشاره کرد. البته لازم است در هنگام خرید این وسایل دقت داشته باشیم و وسایلی که دارای نشان استاندارد هستند را برای ایمنی بیشتر کودکان در حین بازی، انتخاب کنیم تا خردسالان دچار خطرات احتمالی نشوند.

تاب و سرسره کودک

کودکان علاقه زیادی به دویدن و بالا و پایین رفتن دارند. تاب و سرسره یکی از مهم ترین وسایل خانه بازی و مهد کودک به شمار می رود که محبوبیت زیادی در میان کودکان دارد.

استخر توپ

استخری پر از توپ های کوچک و رنگارنگ، یکی از وسایل خانه بازی و تجهیزات مهد کودک است که توجه کودکان را به خود جلب می کند.  بچه ها می توانند به صورت گروهی، مدت زیادی در این استخر ها بازی کنند و سرگرم شوند.

خانه مشاغل کودکان

خانه مشاغل می تواند یکی از بهترین و مهیج ترین بخش در هر مهد کودک محسوب شود. این بخش به قسمت های مختلفی تقسیم شده و در هر قسمت لوازم و ابزار های شغلی به خصوص، به صورت اسباب بازی قرار گرفته است، مشاغلی مانند پزشکی، کشاورزی، پلیس و … . این خانه ها به کودکان نکات زیادی مانند قوانین اجتماعی، آشنایی با مشاغل و خطرات آن ها و … می آموزند. تجهیزات خانه کودک

بازی های فکری

ابزار های موسیقی کودکان، لوازم نقاشی، پازل ها ، لگو خانه سازی و … از جمله وسایلی است که باعث افزایش خلاقیت و تقویت هوش و کشف استعداد کودکان می شود. بازی های فکری از جمله بهترین وسایل خانه بازی و تجهیزات مهد کودک به شمار می آید، چرا که کودکان استقبال زیادی از آن ها می کنند.

محیط بیرونی مهد کودک

در محیط بیرونی و فضای باز حیاط مهد کودک، می توان از چمن های مصنوعی استفاده کرد. این چمن ها علاوه بر زیبایی و طراوتی که به محیط مهدکودک می بخشند، فضایی را برای بازی و سرگرمی کودکان فراهم می کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *