مقالات

بازی بیرون از خانه و رشد کودک

فروش تجهیزات مهدکودک

 

دانش آموزان از فضای سبز موجود در مدارس و خانه بازی با تجهیزات خانه بازی بهره مند می شوند. به گزارش این مطالعه سطوح استرس آنها کاهش و بالطبع فعالیت جسمانی آنها افزایش می یابد، در حالی که مطالعه مذکور خود اثبات کننده این موضوع است که در معرض محیط های سبز بودن نه تنها مفید است بلکه برای رشد سالم کودک مهم است.

هنگامی که کودکان در پارک و به طور کلی بیرون از منزل بازی می کنند آنها اغلب ناگریز با کودکان دیگر تعامل دارند. آنها باید منتظر برگشتن تاب بمانند و در صورت نقض قاعده نوبتی بازی کردن، از روش خودحمایتی برای درگیر شدن در فعالیت های مفرح با همسالان خود توسط کودکان استفاده می کنند.

بازی‌ خارج از خانه برای رشد کلی کودک دارای فوایدی است. اما، در عصر پیشرفت تکنولوژی فعلی (تجهیز خانه بازی)، تخصیص بعدازظهرهای پر برنامه برای کودکان خود و دیر تمام شدن این کلاس ها مانع از نشان دادن توانایی در معرض مکرر قرار گرفتن کودکان با طبیعت می شود.

مواد، بافت و ابزارهای مختلفی که در محیط یافت می شود تا حد زیادی در ایجاد بازی های خلاقی که کودکان می توانند اختراع کنند جنبه نسبی دارند. این فرصت ها باعث می شوند کودکان در تمرین هر چهار نوع مهارت به طور مستقیم دخالت کنند که توانمندی رشد شناختی و هیجانی آنها را در پی دارد.

هوش هیجانی

همانطور که ما از هوش هیجانی برای تعیین افراد دارای درک، تفسیر و واکنش مقتضی نسبت به ابراز هیجان های افراد دیگر به کار می بریم؛ سازه ای به نام هوش طبیعی یا آگاهی طبیعت گرایانه نیز وجود دارد.

اثرات مثبت بازی های طبیعت محور در حوزه های زیادی از زندگی کودک می تواند مشاهده شود. این موارد تنها بخش کوچکی از فواید بازی بیرونی هستند. درست همان گونه که لوو پیشنهاد می دهد، به کودکان خود ویتامین طبیعت nature)) بیشتری بدهیم!

ارائه‌ی مشاوره‌ رایگان جهت خرید و راه‌اندازی خانه بازی: (09127130980)

راهنمایی برای راه اندازی وسایل تجهیزات خانه بازی

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *