بلاگ

صاحبان مهدکودک و خانه بازی بدانید

فروش تجهیزات مهدکودک

 

آگاهی بخشیدن به کودکان و کمک به گسترش فکری آن ها و همچنین فراهم آوردن لوازم بازی استاندارد در مهد کودک ها می تواند از وارد شدن آسیب های جسمانی همچون نقص در گوارش، رشد استخوان، تنفس، خون، قلب و مغز جلوگیری کرده و بسیاری از آسیب های رفتاری و خطرناک را در زمان مناسب تغییر دهد.

خرید لوازم بازی و تجهیزات مهد کودک از جمله مهم ترین اقداماتی است که در ارتقا فکری و جسمانی کودک نقش دارد. (تجهیز بازی کودک)

فراهم آوردن امکانات استاندارد بازی، کودک را از خمودی و افسردگی حفظ می کند و بازی با انواع وسایل کمک آموزشی و هوش می تواند خلاقیت و قوای تفکر کودک را افزایش دهد. با توجه به نیاز های امروز کودکان خود می توانید از آسیب های خطرناک آینده آن ها جلوگیری کنید.

قابل شستشو بودن تجهیزات مهد کودک اهمیت دارد؟

  • یکی از ویژگی هایی که از خوب‌بودن جنس و کیفیت تجهیزات خانه بازی و لوازم مهد کودک حکایت می‌کند، قابل شستشو بودن آن هاست. در طول روز کودکان بسیاری از تجهیزات خانه بازی کودک استفاده می کنند. ممکن است بسیاری از آن‌ها ناقل بیماری‌هایی مثل سرماخوردگی کودکان باشند.
  • حتی ساده‌تر از آن، بارها زمین بخورند و بلند شوند و بدون اینکه دست خود را بشورند، هر وسیله‌ای را لمس کنند. این وسایل در معرض آلوده‌شدن به بیشترین میکروب ها قرار دارند و کودکان نیز بیشترین تماس را با آن ها دارند؛‌ پس به‌راحتی میکروب ها را به کودکان منتقل می‌کنند.
  • اگر جنس آن ها قابل شستشو باشد یا حتی به راحتی تمیز شود، باعث می شود مسئولان راحتتر و به دفعات بیشتر برای تمیزکردن آن ها ادغام کنند؛ در نتیجه آلودگی های کمتری روی آن ها انباشته می شود.
  • اگر به تاب و سرسره‌هایی مثل تاب و سرسره سنجاب، تاب و سرسره خوک و … دقت کنید، متوجه می شوید بیشترین جنسی که در طراحی بدنه آن ها استفاده شده، پلاستیک فشرده است (اصطلاحا به این ها لوازم بازی پلی اتیلن هم می گویند!). (تجهیز بازی کودک)
  • ضمن اینکه این وسایل از رنگ‌های مختلف و شاد تهیه شده اند. بهتر است تجهیزات خانه بازی کودک رنگ های روشن داشته باشند تا هم کودکان را بیشتر به سمت خود جذب کنند، هم کثیفی خود را بیشتر نشان دهند تا مسئولان این مراکز زودتر متوجه آلودگی این وسایل بشوند.

تجهیزات بازی در مهدکودک نمونه های بسیاری از تجهیزات رفاهی، بازی، کمک آموزشی و … را شامل می شوند. مهم ترین این تجهیزات به شرح زیر می باشند:

  • اسباب بازی های فکری و آموزشی همچون پازل، بلوک بازی و حلقه
  • کتاب های آموزشی و داستان
  • پارک بازی پلی اتیلن برای بازی در حیاط
  • تجهیزاتی همچون استخر بادی، ترامپولین، استخر شن و توپ، قلعه بادی، تاب و سرسره
  • وسایل بازی برای ارتقا مهارت ها همچون لوازم خانه بازی، خانه، کلبه، ماشین، آشپزخانه و…
  • لوازم بازی بادی همچون استخر، توپ، سرسره، تشک بادی یا قلعه بادی. (تجهیز بازی کودک)

با خرید این وسایل بازی سودمند لحظات شاد و شگفت انگیزی را برای کودکان ایجاد کنید، تا با لذت به کشف دنیای اطرافشان بپردازند و شاد و سرحال بمانند.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *